Vrf just jag??

Omg jag e kär. Jag som inte ville bli kär mer. Men det e nåt me han som gör att jag inte kan andas när jag ser honom. Vet inte om han gillar mig ska kolla upp det hoppas det inte blir olycklig kärlek. Jag vill inte :( :( :( men kan inte ro för det omg vrf just jag hatar kärlek det ger alltid problem i mitt liv hoppas att den här gången blir det lät o jag hoppas att han inte e pervers för jag haffar alltid snygga perverser.


Kommentera snälla
Postat av: sagande

omg vem e du kär i ?? skriv sen ta bort

2010-05-10 @ 21:18:51
Postat av: Anonym

aah,nu är du kär igen..

asså jah tror han är kär i dig. han kollar juh på dig 24/7<3

2010-05-12 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0