Valborg

Igår var jag på valborg med Adel Aya Noor o Muska. Vi åkte på en karusel. Jag skulle vilja visa er bilderna men som jag sa min mobli o data e cp. Iaf när vi va på karuselen stälde vi oss upp o sjöng we are the world o manen som tog hand om karuselen kollade argt på oss. Noors lille bror sa att vi skämer ut honom. O Aya stod nere o tog bilder på oss. Det hände oxå jobbiga o otrevliga saker som jag inte vill bäretta om men jag säger bara en sak att en person som jag hatar skit mkt förstörde en halv timme av min valborg. En kille kramde mig hela tiden o nu retr flera personer mig hela tiden p.g.a av honom "tack så mkt:. Det va en rolig dag hoppas nästa valborg blir lika rolig.
xoxo

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0