Fatta!!!

E det svårt att fatta elr en hora e en kvinna/tjej som säljer sig. En hora e INTE en kvinna/tjej som har varit tsm me många killar de e stor skilnad på att sälja sig o va tsm me många personer. Om man har varit me fler så e det för man vill hitta den rätta det e inte svårt att fatta. Så sluta snacka skit bakom min rygg om du har fucking problem me mig säg det till mig inte till nån annan. Sluta fucking bry er om mitt liv o skaffa ett eget ist o sluta förstöra mellan mig o dom jag älskar. Vad vill ni mig jag e vem jag e o tänker inte ändra mig för att några fucking personer tycker att de e nåt fel på mig. Ni fattar inte hur fucking falskt det e att tex fråga: vill du komma t ip elr nåt sånt o sen snacka skit bakom min rygg. Ni fattar inte hur mke ni förstör när ni säger: jag kmr inte va me dig om du e me henne/honom elr nåt tänk om du va den personen hur fucking skulle du känna dig.
Så sluta förstöra för mig o skaffa ett liv så  slipper ni bry er om mitt!!!


Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0