Vattenballong krig!!

Skit roligt va det idag. Efter skolan hade vi vattenballong krig. Jag blev helt blött o jag frös alla killar sköt just på mig när det va typ 5 andra tjejer där. O sen när vi skulle fylla på påsar me vatten för alla ballonger va slut så hälde ali idioten allt vatten på mig inomhus o de va inte roligt. Sen taggade jag Noor aya vangi o bahri till stranden där träffade vi Ramme o Rade. Vi skulle hoppa i vattnet men ingen pallade så vi taggade hem till mig ist men noor älsklingen kom inte :(. De va skit roligt hemma hos mig alla killar gjorde bög hög på mig. Men först lekte killarna me mina kläder. Sen skulle jag gå sätta mig på MIN (det e min säng men hade inte tillåtelse att ligga på den) säng o rade satt redan där o alla idiot killar knuffa mig på Rade o sen hoppade dom på mig o gjorde iriterande ljud o den där aya hjälpte inte mig. Skulle berätta mer men då skulle killarana döda mig heheh privat. Sen lekte dom me pilbåge i min trädgård me min lille bror. Juste glömde säga hur stolt jag e jag kan bära Rade o Ramme asso på ryggen. Ni väger juh inget amen
Pösss <3


Kommentera snälla
Postat av: aya

fweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet sööööööööööt blogggggb gmn <3 <3

2010-06-05 @ 20:44:35
Postat av: Muska§

thahahahh<3

2010-06-07 @ 17:29:38
URL: http://ssweetiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0