Tråkigt

De e så tråkigt. Jag kan inte leva utan mobil det e så fucking iriterande. Jag älskar ordet fucking så ni ba vet när jag har tråkigt elr e skit arg säger jag det hela tiden. Kollar på en film som heter personal effects elr nåt sånt den e så fucking tråkig hela dan har varit tråkig. Jävla aya idiot hon kunde inte komma t mig för hon hade gästre cok tråkig due idjut idiot idjöt kommer inte på hur mer jag kan stava det ordet. E ba så iriterad på min hals den gör ont o stör mig cok mkt. Ufffffff. Saknar dig älsk <33
Noor din apaaaaaaaa jag råkade ta bort ditt numer o kan inte ringa dig om du va ute idag utan att säga det t mig e du död hatar dig älsk. Vet inte vad jag ska göra. A juste det e nationaldagen idag typ ingen av min vänner bryr sig. Elr jag vet inte uff har inget att säga.
Love uuu bla bla bla bla ahhhhhh så tråkigt amen
pöss

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0