Till dom jag älskar

T muska:
älskarej för livet. Varje gång jag e ledsen e det du som gör mig glad du bryr dig om mig<333 Du e alltid ärlig o håller varje hemlis. Du sviker alldrig mig o iriterar alldrig mig jag har alltid roligt me dig gmn<33

t aya:
du e den man aldrig har tråkigt me den som gör mig glad. Du försöker fixa mitt liv när det e knas. Du bryr dig om mig när jag e ledsen. Om jag e sj o arg e det dig jag kan snacka med <333

t adel:
du e den som jag har kännt länge som hjälper mig med alla kärleksproblem. Du e den bästa o galnaste. Den  man kan ha riktigt roligt me.


o till sist
ali:
älskarej 4 eva. vi splittrades men du har alltid en bit av mitt hjärta. Saknar dig grovt mke<333 du e den som bryr sig om mej mest den som alltid alltid hade roligt me. O den som hade dom mest kärleksfulla kramarna<333

mina 3 bebisar älskar er för livet. Muska adel=bebu  aya= frittfal driver. Vill aldrig lämna er <3333 grovt mke kärlek t er <333 ali=<333

älskar er så mke att det gör ont <33

Kommentera snälla
Postat av: Muska <3

ja älskarejj xå bejjbii<3

Du ä bäst<3 Menmen.. Du skrev nt allt om mig (:

2010-06-19 @ 22:15:58
Postat av: ali

naaaaw :P <3

2010-06-22 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0