The pain is gone

Igår var jag ute me vangi zana bahri bobo rade muska o aya. <33 vi va på vårbacka taket. Det bästa stället man kan va på<33 hahhaah det hände saker där men vill inte berätta<333 Sen gick vi till öde huset muska gick hem då :( :( :( Men iaf det va skit läskigt den där bahri idioten skrämde mig o zana hahahhaah han va skit galen asso. Vi vill hitta andar( vet vi e psykade men vi tror på att dom finns) Idag ska vi hem till mig o forska om andar japp sen ska vi ut o leta vidare efter andar. Så roligt som det va igår har det inte varit på länge <33 Men iaf jag gick inte t sommar skolan idag heller o tror jag har blivit avstängd :) men iaf


Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0