svar på frågorna

1. vem gillar du nu?? ingen

2. vad gjorde du me blommarna som .... gav dig ?? har kvar dom som minne

3. vad gjorde du me blommarna som *** gav dig ? har kvar dom son minne

4. vem e du kär i ?? ingen

5. vem e viktigas i ditt liv nu ?? mina bv så klart

6. längsta förhållande ?? 3 månader

7. tkr du om mig?? de klar ale :) <33

8. vag gjorde ni mer ?? -??

9. vem älsakr du mest av din bv?? alla lika mke

10. vilekn e din favoritplagg just nu?? venne

11.vem är din favorit i höst?? venne

12. vad inebär mode för dig?? venne

13. hur lång e du?? 1,58 tror jag

14. vem snacka du me sist?? my brother from a other mother <33

15. vem e din bv bara en?? kan inte välja en

16. vf bloggar du?? tycker det e roligt

17.  e du ihop me nån ?? inte just nu

18. vgd? bloggar o lyssnar på musik

19. tkr du om mig?? de klart alicja <33

20. hur lång e du?? 1,58 sa jag jue

21. var bor du?? vårby gård 143 <33

22. vart kommer du från ?? polen

23. hur gammal e du?? ska fylla 14

24. vem älskar du mest (tjejer) som kompis ?? kan inte välja

25. vad gillar du att äta?? venne

26. vem gillar du nu och vad heter han ?? gillar inte nån

27. vem ringde du sist?? noor

28. har du hatf över 150 killar ?? nej eru kåt aya ??
 
29. vem hatar du just nu??
vet inte

30. vem var du ihop me sist?? de du

31. anvämder du smink varje dag?? typ pallar inte ibland

32. hur många vänner har du (tjejer) mina bv o sen skit många bara vänner typ pallar inte räkna alla

33. o vad heter dina vänner ?? min bv noor, adelm muska o aya

34. ge mig din mobil numer?? 0735944995

35.hur många kill kompisar har du?? skit många palla räkna

de va allt tror jag
pösss <33



Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0