Skolavslutning!!!! :)

Idag e det skolavslutning. Jag har redan fixat mig har tagit på mig kläder o sminkat mig men vet inte hur jag ska ha håret!?!?
Men iaf har fått mobli. Igår när jag va hos min pappa förklarade jag för honom vilken mobli jag vill ha

- pappa jag vill ha samma mobil men ROSA kom ihåg
- ok gumman
- ROSA ok pappa ROSA
- ja ok jag fattar
innan han går ut säger jag till han igen men vad kommer han hem med??

-pappa har du min mobil?
- eeh ja gumman
- kan jag få den
- a vänta
han tar ut mobilen

-pppppaaaapppppppppaaaa!!!!! det e samma mobli den e INTE rosa !!!!
-förlåt men jag ville inte ta den rosa det e bögigt
- pappa!!! du har en blommig mobil i handen e inte det bögigt
- nej inte lika mkt
- omg!! pappa snacka aldrig me mig

Japp så går det när ens pappa e så glömsk

Men iaf igår efter skolan var jag i skäris med noor aya o adel. Noor köpte kläder till avslutningen. Jag noor tappade liksom bort adel o aya för dom skulle dricka vatten o vi gick o sen när dom kom blev vi rädda för adel började springa o han hade nycklar i hande det såg ut som att hon ska slå oss. Så jag o noor började oxo springa. Vi sprang ut från skäris o va på väg hem för vi trodde att adel o aya va efter oss men dom va liksom kvar i skäris. Adel ringde oss när vi va typ över halva vägen o sa att vi ska komma tillbaka vi ba nej e ru dum elr vi e typ framme. Vi träffades i centrum i vårby. O sen lekte vi på vår älskling moppe. det e en liten plast moppe i centrum som barn kan leka på men det e inga barn som gör det så vi kan göra det ist. Men iaf den där cp noor gick o vi lekte. Jag adel o aya satt på moppen o vi liksom körde framåt o sladden åkte ut ur kontakten o mannnen som jobbar i affären ville typ döda oss. Sen så skulle jag bära adel o aya (inbjudaren) kom o hoppade på oss o vi ramlade o låg på smutsiga centrum golvet o dog av garv.  Sen hände saker som jag inte vill berätta om. men efter det tråkiga träffade vi ale o ebru o vi kollade på 9orna som skulle på bal. Dom va så vackra o adel gick runt tog bild på alla. Jag o ale vill oxo ha bal!! men 
pöss <33

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0