Skit bra låt<33



Skit bra låt tycker jag<33 lyssnar på den hela tiden. Har så tråkigt väntar på att vangi o bahri ska komma från sommarskolan o att aya ska ringa. När dom kmr från sommar skolan ska jag hämta dom o ska vi hem till mig o vi ska forska om andar. Efter forskningen ska vi ut till skogen o leta efter dom vi ska ha kameran på negativ o leta. Hahahah så roligt vi hade igår muska gmn sis älsk jag svär du borde inte gå det va skit roligt att leta efter andar. Zana kissade typ på sig hahaha jag visade han en bild som jag tog i centrum o det e ba fötter o en skugga typ ser ut exakt som en ande ska visa er den snart <33
pösss<33

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0