När livet suger...

.....tar jag bilder. E ba så ledsen har gråtit cok mkt idag. Men jag tog bilder me muska adel o noor idag här kommer de

 tog den länge sen        Hade på mig det här idag

 mitt öga

 Adel, noor o jag       tack för rosarna älskar dig

 tog bilder när vi hoppa  

 adel mobbad muska idag har en video på det visar den sen

 jag o noor   

mina sötisar

noor  älsklingen o jag  älskar dig o du vet det

 adel tog sönder en ros så jag lekte lite me den jag <3

noors bloggnamn (nooniii.blogg.se)  Love u

vad fan  asso vi va så galna idag hahha muskas gött e så skön<333   det finns fler bilder men jag pallar inte lägga alla förlåt muska<33


Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0