my love for u will never change

Saknar gammla tider me dig<333 Idag var det en ganska tråkig dag ...... , ....... o noor va hemma hos mig o vi kollade på filmer. Men först va jag o handlade me min mamma asso hon e galen men jag älskar henne så mke. Hahaha muska älsklingen ringde mig o mina cp bröder ville inte att jag skulle snacka me henne så dom tog telefonen från mig o stängde av den idjuter ni e <333 vet inte vad jag ska skriva uff e så iriterad. a juste diddi jag e stolt över dig det e första gången du inte tänker på eren grattis<333 amen iaf
pözzz <333

Kommentera snälla
Postat av: Muskaa§§

hahah, d lugnt<333

2010-06-12 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0