Kmr sakna er

aya o muska kmr saknar er så mke <33
jag e ba rädd att ni kmr bli vän me henne o lämna mig.
e ba så ledsen just nu pallar inte me nåt vill inte va kvar här :(
såret som jag har i hjärta blir ba större o ingen bryr sig kniven som e i den går ba längre o längre in.
alla skiter i mig jag vet att ni ba låssas hjälpa mig finns ba några få som jag kan lita på. skiter i allt
jag har börjat .... igen.



Kommentera snälla
Postat av: ale&ebru

vf börja du igen?

2010-06-24 @ 13:20:02
Postat av: muskii<3

eey, ja saknar dejj skit mke.. Redan nu..

å, ja kmr aldrig lämna dig ba för en finne/snorkråka.. ja låtsas nte hjälpa dej! lr ngt sånt.. du betyder mke gmn<3

2010-06-25 @ 19:54:23
Postat av: Fanny

Söt blogg du har förresten!

2010-07-13 @ 19:00:50
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0