Hurts

Det gör så ont inuti. Vet nån hur det känns när man ler o allt e bra på utsidan men i insidan dör man av sorg. Det känner jag fejkar leende o låtsas va glad men inuti gråter jag. Vill bara va me dig utan dig känns det så tomt. Vi tog inte ens farväl ordentligt sitter o kollar på dina bilder o det gör mig mer ledsen. Trodde inte det skulle kännas så. Min glädje försvan tsm me dig o har ba sorg kvar. Vill ba ha en kram o få höra att allt kmr bli bra tom om det inte blir det. Har aldrig älskat nån som jag älskar dig. Du har en bit av mitt hjärta o kmr alltid ha den. Undrar om känsaln kmr försvina om jag kmr va glad igen. 

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0