grönan med muska <333

Ska t grönan med muska på söndag <33 roligt vi kmr ha älsk jag vet inte om adel ska följa me elr inte men hoppas hon gör det. Tänkte ta med mig 800kr men e inte säker om jag ska ha mer vad tycker ni. Förra åter i grönan med klassen va skit roligt o sen med familjen 2 veckor efter va oxo roligt. Hoppas det blir roligare nu med muskiii <33 det e skit fult väder idag men jag skiter i jag ska ut. Palla bry sig om vädret det e ba nåt som finns på himlen det stör inte mig. Aya jag älskar dig skit mke men om du försöker ge mitt numer t .... igen kmr jag döda dig <33
pusss <33


Kommentera snälla
Postat av: aya

jooo snälla jag skriv den i medelande till han hahahahhHAHAHAHHAHAHAH :)

2010-06-18 @ 15:46:50
Postat av: Muskaa §

tahah. .vi drar ju imorn så det blir säkert jätte roligt!<3 app, adel ska följa med..!<3 ÄLSKAREJ SYRRAN<3

2010-06-19 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0