Dagens dikt

Slänger in 2 dikter nu

Kiss a boy, who´s eyes is blue,

he kiss you once and always be true.

Don´t kiss a boy, who´s eyes is black,

he kiss you once and never ome back.

Kiss a boy, who´s eyes is brown,

he kiss you once and he never let you down.

Don´t kiss a boy, who´s eyes is green,

he kiss you once and then he go to an other queen.






Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta


Kommentera snälla
Postat av: Adel

Julia här kommer en dikt till dig har hittat på den själv.



Du är min vän du är min hjärta du ger mig aldrig någon smärta, jag älskar dig för den du är, jag älskar dig för ögonen du bär.<3

2010-06-18 @ 18:01:42
URL: http://xxxcandyxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0