Can I love u forever trough this??

Igår var det skit roligt. Var i grönan med muska mina (muskas syrra) hennes mamma o  hennes lille bror. Hennes mamma var bara där för att ta hand om akmal (muskas lille bror) Vi åkte jetline först o den var tråkig trodde det skulle va läskigare. Vi åkte kvasten, bläckfisken, flyggande mattan, jetline, vilda musen, popexpressen sen minns jag inte men vi hann inte med fritt fal men jag vet ändå inte om jag skulle våga. Muska o akmal gick in i lustiga huset men jag kunde inte jag mådde illa ist satt jag me mina o snackade o hon kollade på mina bilder. Roligt var det iaf. Ska  kanske åka ditt igen i år men med andra personer säger inte vilka för jag e inte säker om vi ska åka. Men iaf idag ska jag inte t sommar skolan. Ska t tandläkaren. Men sen ska jag ut me vangi muska aya o zan tror jag typ kl 2 amen
pössss <33

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0