<3

Folk säger saker men älskar dig ändå.

 
Idag hände det mkt skolkade typ hela skolandan va ba på 2 lektioner o på en av dom satt jag ba o lyssnade på musik me bobo o sov på hans axel (ni som tror det nej jag e inte tsm me bobo o jag gillar inte han bara som en kompis). Jag va skit ledsen arg o iriterad typ hela dan. Men iaf idag skulle vi ägga pavel för han fyllde år men han e fegis o stack idiot. Så killarna äggade Ebru ist men först fick dom stå utanför toan o vänta för hon gömde sig där. Jag va inte me då men Ramme o Bahri berättade att killar från 9an ville att hon skulle komma ut så dom skickade hot brev t henne gav dom t henne från öpningen under toans dörr. Dom sprutade i parfym så hon inte skulle kunna andas men inget hjälpte hon satt i toan i en timme typ. Sen när hon gick ut stod Ramme o Bahri ute me mig o Noor o snackade så de va ba isa o Adel som sprang för att äga Ebru. Ramme o Bahri kastde sina ägg på tunnelbana muren.
När jag får min mobil kmr jag lägga ut video när Zana o Alicja blir äggade. Min mobil kmr på måndag för att rosa färgen finns inte i butiken så jag måste vänta o när den kmr köper jag den.
Pösss <3


Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0