<3

jag bor i min sommarstuga i 2 veckor orkar inte bo i villan me mamma o pappa o alla. jag bor så klrt inte sj i stugan e där me min kusse(tomek heter han) min bardomsvän(asia heter hon) o alla min kusses kompisar. min lille bror kmr jue hit ganska ofta men det e skönt att va utan han den mesta av tiden jag e i polen. Men iaf jag skrev jue att det va fult väder det var det i typ 3 timmar sen blev det skit soligt o varmt. Jag solade skit mke typ halva dan. Men iaf e de skit roligt att va me min kusse han e liksom cok galen <33 idag när jag solade kom han o hälde en hink me vatten på min sen kasta han in mig i poolen o hoppade på mig o alla hans vänner hjälpte till han att dränka mig o så, roligt va det iaf. Killarna köpte pizza asso jag fattar inte hur dom kan äta så mke :o sen kom min lille bror o vi spelade ping pong e skit dålig på det o min galna hund störde mig o tog sönder 5 bollar typ. O nyss märkte jag att min kusse smyg fotade mig pervers han e :p men iaf vi har 3 rum att dela in oss i jag ska sova me min asia min kusse o hans 2 vänner hoppas dom inte blir lika galna som förra året. Berättar om det händer nåt roligt <33 glömde säga en av min kusses kompisar e cok snygg =) <33 men iaf
saknar aya o muska cok cok cok mke, vf kan ni inte kom hit asso vi skulle ha cok roligt <33
pösss <3

Kommentera snälla
Postat av: Muskaa

ja saknarej xå Sötnooosh<3

2010-06-26 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0