Trött

Aya jag lever hahah.
Idag var jag ute me aya, muska, maria, diddi o ebru. Först på morgonen messa diddi mig o fråga om jag ville gå ut me henne. Jag sa ja o sen tagga jag hemifrån. Vi träffades o gick runt lite sen gick vi till biblan o vänta på ebru. När ebru kom gick vi till ip o där träffade vi apo, bobo o andra som jag inte känner. Vi snackade me bobo o han va skit rolig. sen sa jag att jag vill gå till stranden men diddi ville inte så jag ska gå imorn me bobo o dom kanske kanske diddi kommer va där lite me dom sen taggar jag o träffar aya. Men muska kan inte :( men iaf sen kom aya muska o maria. vi gick till dom o satt o snackade. Sen tagga diddi o ebru o vi gick t grillen o köpte kebab me bröd. Amen puss puss <3

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0