Så död

Aya de första du ska göra när du ser mig e springa annars e det synd om dig efter att du aldrig kan gå ut.
idag gjode jag inte mke förutom att jag kom till svergie. jag tog ut allt från resväskan men det e forfarande saker i den uff orkar inte ta ut det :( imorn kmr det bli en bildbomb jag kmr lägga ut bilderna från polen. Alicja kmr på lördag o muska vet jag inget om liksom jobbigt.


jag vill säga så mke till dig men vet inte om jag vågar. du betyde så mke men du ljög för mig hela tiden. Du sa så mke o säger fortfarande vad fan ska jag tro på. Jag vet att du snckade skit om mig o mke saker kom fram som du inte vet att jag vet. Det sårar att du inte sa det. Bror du va så mke men vet inte vad jag ska göra nu :(


gammal bild men gillar den

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0