Me ebru

Igår var jag ute me ebru o hennes lille bror (emre). Han e skit söt. Vi var ute lite sen gick vi hem till ebru o henns lille bror ville leka. Vi lekte nåt som liknade polis o tjuv. Sen tog jag o ebru bilder o det gjorde emre me. efter bilderna gick vi ut till ip och satt i skugan o tog bilder. Vi pallade inte me ip mer så vi gick till ica. Vi köpte dricka o sen tagga vi till biblan. Efter bilblan lämnade vi emre hem och gick till ip igen. Vi la oss o snackade o sen kom rawan me hennes kompis. Rawan kom o snackade me oss. Sen gick hon. Efter en stund sa hon att kompisen hade gått o om hon får komma till mig o ebru jag sa ja. Sen väntade vi på henne medans vi solade på ip men hon kunde inte komma hon sa att hon kmr typ kl 6. Jag o ebru gick runt runt runt sen gick vi till biblan där träffade vi yannis o jonas som e skit irri o tog mi lur o ville inte ge den. Så jag jagade efter dom vilket tog tid för när jag fångade jonas tog yannis luren så jag pallade inte springa efter dom mer. Sen kom slava teatern så ebru gick ut ditt o jag följde med henne rawan kom oxo me hennes små syskon. Så jag o rawan försökte övertalla ebru att inte gå på slava men det gick inte. Så vi satt o snackade o jonas åkte förbi med cykel några gånger o irriterade mig. Jag o rawan gick till vårbacka o snackade o jag fick reda på mke intreasanra saker. Minns inte mer
puss puss

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0