kan inte fatta

jag kan inte fatta att personer har vilja att plåga andra liksom hatar du nån, låt den personen vara ifred bry dig om den personens liv. O liksom det e  fel att säga `hoppas han/hon dör` o liksom vad tjänar du på att säga sånt. Jag blir så fucking  irriterad på såna personer. O såna som snackar skit bakom ryggen på folk o sen när man får reda på det säger personen ifrån o leker oskyldig. Jag vill leva ett liv utan onödiga problem som nån hittar på för att den har tråkigt palla. Liksom ha din åsikt o om du vet att den sårar behåll den för dig själv, elr säg den tyst så inte nån hör. Jag hatar bråk specielt på sommarlovet liksom de klart man kan va ovänner men om du e ovän me nån snacka inte om den personen glöm den för om du går runt o snackar skit om den märker man att du vill ha den personens (som du e ovän me) uppmärkasamhet för du vet att den att han/hon kmr få reda på det o bråka me dig. DEt betyder att du bryr dig. orkar inte snacka om det mer

saknar dig muska gmn <33


my eye





haha undrar vad jag gör på den här bilden.



a juste har klippt mig men inte så som på bilden ovan. tänkte göra det men tycker inte det passar.MUSKA VA GLAD JAG KLIPPTE MIG FöR DIN SKULLE ANNARS JAG SKULLE INTE MEN DU IRRITERADE MIG TILL JAG GJORDE DET!!!!!!


Kommentera snälla
Postat av: Diana

Tack Julia, duu äe osså skit sööt. Saknar diig!! <33

2010-07-15 @ 11:52:53
URL: http://ccuuttee.blogg.se/
Postat av: nadia ak

taack :D fan va gulligt! :)



du e snygg du med ;)

2010-07-15 @ 14:55:20
URL: http://nadiaak.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Tack gumman ;)

2010-07-16 @ 11:50:46
URL: http://ccuuttee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0