Igår

Igår gick jag ut me aya jag väntade på henne vid ica. Medans jag väntade på henne snackade jag med zilan sötisen. Aya kom typ 40 min försenad. Vi gick till ip o kollade på när några killar spelar match. Vi därifrån efter en lite stun för det blev tråkigt. På väg därifrån träffade vi zana ramme o minns inte vad han heter. Ramme lekte kaxig framför sina vänner sen blev han snäll. Vi gick tbx till ip. VI träffade bobo apo tymon gorgis ramme zana o många fler men minns inte riktigt vad dom heter. Men iaf dom spelade cup. Jag o aya kollade på o sen kom ebru o satt me oss. Ramme sköt mål först så han kom till aya ebru o mig vi snackade. Zana kom ditt efter några minuter o sen kom min lille bror tymon. Ramme zana o tymon gick o då kom bobo. Som vanligt började aya o bobo slåss (har en video). Amen iaf jag o bobo e lika gammla i några månader så vi leker tvillingar o varje gång aya slog bobo fick jag ont. Aya dampade o det var skit roligt. Mke mer hände men orkar inte bäretta allt
puss puss

Kommentera snälla
Postat av: AYA

lägg inte in vidion okej kommer döda er båda

2010-07-27 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0