dagens låt

jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har varit sjuk och jag har likosm ett problem jag kan inte ta ut min örhänge från örat den e fast det går varken att ta ut den eller ta in den igen den hänger liksom bara. Har inte varit på stranden som jag ville jag var ju sjuk. Men det har varit roligt iaf. Imorn e jag i svergie igen och har roligt me aya o hoppas att muska kan gå ut <33 har saknat er grovt mke <33 och  har saknat alicja o ebru ni e så snälla o hjälper mig när jag behöver hjälp sötishar :) kärlek till er 4 <3 :)
har hittat en skit bra låt asso jag e helt kär i den kan lyssna på den om och om igen i typ en timme. Här kmr den




liksom det e så jag känner mig just nu asso du e mitt hjärta sry bebis att jag lämnade dig hade en anledning men du vet ju att den e bort för länge sen. E glad att du förlät mig o att allt e bra igen <33 har saknat dig  imorn kmr jag <3

Kommentera snälla
Postat av: Fanny

Aw tack så mycket :) Den är köpt på Gina Tricot..har jag för mig.

2010-07-13 @ 19:44:15
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0