trött på att inte fatta

Jag e trött på att inte fatta nåt!! Vet liksom inte vad jag vill ha.
Igår elr minns inte riktigt när såg jag världens söötaste barn (tänker inte säga vem för att jag inte orkar få konstiga kommentarer).

Idag var jag me alicja evin o natalia vi satt i ip o snackade. Sen tagga vi till ett dagis o hade skit roligt men natalia gick :( men jag alicja o evin hade skit roligt tog bilder o lekte. De va 2 tönt killar som åkte förbi oss o sa nåt vi inte fatta sen visslade dom tror jag. Asso jag hatar när killar visslar på nån tjejer e liskom inte hundar så man ska gå runt o vissla på dom. Vi gick till en gunga o snackade hahaha alicja due rolig du måste äta mke kebab.


muska vart e du???? jag ska anmäla till polisen att du försvan!!! saknar dig min stolta idiot!!


Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0