imorn

skolan börjar imorn :(:(
De har varit så skönt att inte behöva vakna så tidigt!!! amen idag ska jag ut me alicja :) Ska ta bilder men jag kan tyvär inte visa pp dom för att jag bloggar från min mammas data för att min internet e på servis o fixas :) :(
Har köpt converse väska o vita skin converse
så här ser väskan ut
o så här ser skorna ut
Jag kmr visa hur dom ser ut på mig snart.
Jag e inte helt säker på vad jag ska ta på mig imorn vad ska ni ha på er??
puss puss <33

Kommentera snälla
Postat av: RAWAAN :D

vad tycker du om min blogg och designen och även mig hahahaha :D

2010-08-22 @ 12:29:30
URL: http://kunaguero.blogg.se/
Postat av: Muska

hhaahhah.. tuuuuung..

2010-08-24 @ 15:21:14
Postat av: aya

inget liiiiiiiiv

2010-08-24 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0