Bilder

Jag har tagit sååååå många bilder. Men jag kan inte visa dom till er vilket gör mig arg. Min internet har fortfarande inte kommit från servicen :(( Jag ska oxo göra en ny header men jag kan inte på min mammas data för det är en macbook o jag förstår mig verkligen på dom.
Men när jag har fått min internet ska jag göra en header på en gång e trött på den här börjar tycka att den är skit ful.
Min mobil har en spricka på skärmen pga att jag spelade fotboll med den höhö e skit glad för det :)
Jag med min talang har tappat bort ungäfer 8 mobiler o tagit sönder 3 på ett år. Visst har jag talang ? :)
Här kmr en bild på mig <33
puss puss

Kommentera snälla

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0