Skärholmen

Idag ska jag till skärholmen me Noor. Hon fyller år grattis Noor älsk<3 Jag tror inte attt Muska följer me:( jag vet inte vrf. Jag fick en kommentar att jag skulle blogga mer om mitt liv o kärlek o så. Med kärlek kan jag bäretta om kärlek till mina vänner o så för att jag har lovat mig själv att jag inte ska ha nån kille. Jag ska ta paus från alla mina kärleksproblem o sånt. Men om mitt liv kan jag bäretta. Förutom att jag ska till skärholmen idag ska jag vara ute på ip(fotbollsplan) men Noor o kanska Muska om hon kan. I vår skola äggar man persoenr när dom fyller år o vi ska göra det på Noor hon vill det så det e inte taskigt. Jag bärettar merom det imorn. Jag ska ta bilder idag så att ni får se vad vi gjorde o så.
xoxo

Kommentera snälla
Postat av: Muskaa ♥

Jag kmr ut t ip snaart..

RING MIG NÄR NI KMR!!

2010-04-25 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0