Hemma:(

Idag kunde jag inte vakna och jag råkade försova mig :( Jag har skit tråkigt hemma. O så har jag lite ont i huvudet. Nåt hänt med min mobil. Men iaf igår var jag ute me noor o muska(mina älsklingar)  på ip (en fotbollsplan). Sen kom killarna ditt me boll. Jag ska ta bild på ip så ni får se.
xoxo <3









Kommentera snälla
Postat av: Mmiirree ;)

behöver du en bloggdesign?

mejla via [email protected] eller skriv en kommentar på min blogg.



svara på dessa frågor via kommentar eller mejl till [email protected] :

♥ vad ska du ha för bakgrund på designen?

♥ hur många bilder ska du ha?

♥ vill du ha effekter på bilderna?

♥ Vad vill du ha för penslar?



svara på dessa är du snäll!

vill helst ha svar tidigare än på FREDAG, tack för förhand.

2010-04-20 @ 19:41:16
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Muskaa ♥

hehe, stackars diiiig<3

2010-04-21 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0